Copywriting

Copywriting – profesia care nu poate fi înlocuită de roboți

By decembrie 27, 2019 ianuarie 3rd, 2020 No Comments
copywriting

Odată cu sosirea unei noi generații de angajați (millenials), care a fost integrată în mediul digital încă din copilărie, întreprinderile vor simți o creștere colosală a  productivității, rezultate din utilizarea tehnologiilor digitale.

Însă, cu această viteză colosală de dezvoltare și integrare a tehnologiei și inteligenței artificiale, doar câteva profesii vor rămâne „în viață”, la propriu și la figurat, printre care copywriterii și designerii. Restul vor fi înlocuite de inteligența artificială.

În articolul de astăzi vorbim despre patru tendințe mondiale pentru 2020 în domeniul afacerilor și cum acestea afectează angajații.

  1. Programul flexibil și lucrul la distanță

Până în 2025, lucrul de la distanță va fi văzut ca o oportunitate de a evita blocajele de trafic și de a economisi timpul petrecut pe drum. Datorită numărului mare de tineri profesioniști din generația millenials și Z, tot mai multe birouri vor deveni campusuri studențești, unde nu vor exista locuri de muncă fixe pentru fiecare angajat.

Echipele își vor putea organiza în mod independent activitatea atât în ​​spații pentru negocieri și coworking, cât și în orice alt loc convenabil, fără referire la birou. Această flexibilitate va atrage angajații și astfel, în combinație cu popularitatea crescândă a telecomunicațiilor, companiile vor putea reduce costurile de închiriere și utilități cu 25%.

  1. Învățarea automată și inteligența artificială (AI)

Până în 2021, sistemele de afaceri vor începe să genereze și să proceseze asemenea cantități uriașe de date, încât rolul infrastructurii AI în organizații va deveni cu adevărat semnificativă – toate departamentele vor începe să utilizeze această tehnologie.

Trebuie să ne așteptăm ca până în 2025, 35% dintre companii să folosească AI pentru a-și planifica activitatea personalului, pentru a coordona numărul de angajați cu activitățile care aduc cel mai mult profit.

  1. Metodologii Agile

Până în 2022, nu numai producătorii de software vor folosi abordările Agile. 80% dintre întreprinderi și birouri de management de proiect, de asemenea, vor începe să implementeze metodologii Agile.

Peste 70% din companii vor implementa sisteme de management al proiectelor la nivelul întregii companii care să integreze toate fluxurile de lucru și inițiativele. Directorii IT vor căuta în mod activ tehnologii care să sprijine utilizarea abordărilor agile în întreaga întreprindere.

  1. Aptitudini profesionale

Automatizarea va fi mai activă pentru a efectua sarcini de rutină. Pe măsură ce abordarea lucrării se transformă, este nevoie de specialiști talentați, capabili de empatizare, precum și de gândire creativă și strategică.

Necesitatea de personal cu o educație umanitară și artistică va crește cu 10%, iar abilitățile de storytelling, design, copywriting și creare de conținut vor deveni din ce în ce mai solicitate în companii. Popularitatea educației STEM va continua să crească.

Învățarea electronică va deveni esențială și chiar obligatorie în anumite domenii în creștere rapidă. Până în 2025, 45% dintre angajați vor folosi platforma de învățare la distanță pentru a-și îmbunătăți abilitățile profesionale sau pentru a găsi noi oportunități de carieră.

Concluzii…

Rezumând cele de mai sus, în următorul deceniu se vor dezvolta și vor predomina următoarele tendințe:

  • Munca de la distanță – acest lucru va permite angajatorilor să reducă costurile de închiriere.
  • Generația Z va continua evoluția spațiului de birouri și a locului de muncă tradițional.
  • Generația millennials va ajuta la accelerarea transformării digitale a companiilor prin introducerea de soluții digitale inovatoare.
  • AI va avea un efect pozitiv asupra performanței companiilor.
  • Utilizarea Metodologiei Agile va fi la cerere nu numai în rândul producătorilor de software, dar și de celelalte întreprinderi.
  • Organizațiile vor căuta oportunități de automatizare a proceselor pentru eliberarea angajaților de la munca monotonă.
  • Profesiile umanitare vor deveni una dintre cele mai populare – specialiștii vor trebui să-și reînnoiască competențele personale și să dobândească noi abilități (storytelling, copywriting, etc.).

După cum se înțelege și din textul de mai sus, profesia de copywriter este una care înflorește și care reușește să supravețuiască în viitorul, acaparat deja, de tehnologiile dotate cu inteligență artificială deoarece:

  1. Poate fi executată la distanță;
  2. Este multilaterală atât în domenii, cât și în clienți;
  3. Nu poate fi înlocuită de roboți;
  4. Este freelance.

Învață și tu profesia viitorului, fii Copywriter!

Click aici pentru detalii https://copywriting.md/

Leave a Reply

Don`t copy text!