Școala de Copywriting - prima și unica

Oana Puiu: „Pregătiți-vă valiza cu vise, idei, cuvinte și călătoriți spre Școala Adrianei. Știe ea cum să vă îmbogățească cunoștințele în arta scrierii de succes :)”

By februarie 21, 2020 No Comments
Școala de Copywriting

Oana Puiu, creatoarea și autoarea blogului Madame by Oana Puiu a trecut Prutul și a fost în vizită la Școala de Copywriting.

Ce i-a plăcut cel mai mult și ce folosește deja în activitatea sa de blogger – vei afla în articolul de mai jos.

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

O.P.: Cred că Școala de Copywriting m-a ales să fiu prezentă la un curs dedicat celor pasionați de arta cuvintelor. Mi-am dorit să învăț de la profesioniști, iar stilul în care Adriana Arnăut și-a prezentat activitatea m-a cucerit pe deplin. Mi-am făcut bagajele și am plecat peste granițe, la Iași, la Chișinău. Și nu am regretat. Am făcut cea mai bună alegere.

Sunt jurnalistă, blogger și mai nou, copywriter. Îmi place să-mi aștern gândurile pe hârtie, însă nu într-un mod haotic. Rezultatul trebuie să fie un text bine structurat, cu idei bune, cu un mesaj concret, care să suscite interesul. Experiența mea în redactare trebuia să fie conturată de o alta care să mă ajute să devin mai bună în ceea ce fac.

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Care?

O.P.: Clar! Mi-am dorit să însușesc mai multe aspecte legate de promovare, dar și despre crearea unui text unic și de succes.

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

O.P.: Pot spune că m-au captivat mai toate temele, însă cel mai interactiv și distractiv a fost în momentul în care Adriana Arnăut ne-a prezentat formulele de copywriting. Mi s-au părut foarte utile! Am de gând să le aplic.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui sa le dețină un text pentru a avea succes?

O.P.: Un text de succes trebuie să transmită o emoție și să îndemne la acțiune. Spre exemplu, atunci când scrii despre un set de bijuterii, cred că poți crea și un personaj feminin care să vorbească despre cât de elegantă se simte atunci când își completează ținuta cu o pereche de cercei sau cu un colier. Și cum femeia este în general emoție, cred că scopul e ca și atins. 

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

O.P.: Sintagma “Call to action” m-a provocat să găsesc modalități de a coopera cu cititorii blogului meu.

C.A.: Cât de utilă a fost informația pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

O.P.: A fost binevenită această informație. Simțeam că trebuia să îmbunătățesc ceva.  

C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

O.P.: Desigur. Chiar de la primul text pe care l-am publicat pe site după participarea la curs. Rezultatul: mai multă interactivitate pe pagina mea Madame By Oana Puiu. Asta mi-am și dorit.

C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…?

O.P.: O experiență nemaipomenită! Am petrecut un weekend excepțional la Chișinău. Sper să mai fiu oaspete în Republica Moldova.

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la școală? 

O.P.: Pregătiți-vă valiza cu vise, idei, cuvinte și călătoriți spre Școala Adrianei. Știe ea cum să vă îmbogățească cunoștințele în arta scrieri de succes.

Școala de Copywriting

Oameni și bloguri

Școala de Copywriting sau Școala Adrianei, cum spune și Oana, a devenit un loc favorit pentru bloggeri. Ne bucurăm mult că aceștia se simt aici ca acasă și cel mai important că pleacă cu cunoștințe pe care, ulterior le și aplică.

Dacă vrei și tu să creezi o relație mai specială cu cuvintele și textele te așteptăm la Școala de Copywriting.

Înregistrează-te aici https://copywriting.md/

Leave a Reply

Don`t copy text!