Școala de Copywriting - prima și unica

Tatiana Tîmbur: „Pentru mine Școala de Copywriting a fost o descoperire.”

By noiembrie 20, 2019 ianuarie 3rd, 2020 No Comments
Social Media Manager

Tot mai mulți Social Media Manageri calcă pragul Școlii de Copywriting. Și Tatiana Tîmbur, Social Media Manager și Content Manager, face parte din acest domeniu popular, care zilnic trebuie să creeze conținut nou și atrăgător pentru clienți – un domeniu care are nevoie de cele mai noi informații și instrumente din această sferă.

În interviul de mai jos vei vedea ce descoperire a făcut Tatiana și ce i-a plăcut cel mai mult din acest curs.

C.A.: De ce ai decis că este important să participi la Școala de Copywriting?

Pasionată de arta scrisului, urmăream mai mulți autori din afară, citeam, mă informam. Îmi doream, de fapt, abia așteptam să fie și la noi deschisă o școală unde să poți învăța arta scrisului convingător, să înveți să scrii texte care vând. Atunci când am aflat despre acest proiect – am zis că acum e momentul să profit. Era momentul oportun, fiindcă lucram în domeniul Social Media.

C.A.: Aveai careva așteptări de la curs? Care?

Desigur. Aveam așteptări mari. Doream să aflu formule noi, instrumente online de maximă utilitate, ceea ce și s-a întâmplat.

C.A.: Care sunt temele care ți-au plăcut cel mai mult?

Cel mai mult m-a captivat tema despre SEO – reguli SEO, tehnici de scriere a unui text SEO, de asemenea și formulele de scriere care sunt foarte utile în scrierea unui text.

C.A.: Numește 3 calități care ar trebui sa le dețină un text pentru a avea succes?

Un text ar trebui să fie:

  1. Captivant;
  2. Să se adreseze publicului țintă;
  3. Să răspundă dorințelor clientului;
  4. Să conțină CTA (call to action).

C.A.: Ce anume din cele învățate la training ți s-a memorizat cel mai bine?

Cel mai mult mi s-au memorizat formulele de scriere.

C.A.: Cât de utilă a fost informația pentru tine? S-a schimbat modul în care percepi textele din online și offline acum?

Informația a fost utilă, îndeosebi despre SEO, fiindcă pentru mine a fost o temă nouă. Eu intuiam multe lucruri, dar iată la curs am aflat mai multe detalii interesante și utile.

C.A.: Ai aplicat în activitatea ta ceea ce ai învățat în timpul orelor?

Bineînțeles, formulele de scriere a unui text.

C.A.: Continuă gândul: Pentru mine Școala de Copywriting a fost…?

Pentru mine Școala de Copywriting a fost o descoperire. A fost un curs interactiv, bine structurat, au fost 3 zile pline cu multe informații și exerciții utile. A fost un vis împlinit.

C.A.: Ce sfat le-ai da celor care încă stau pe gânduri dacă să vină la școală?

Fie că ești angajat, antreprenor, freelancer, student sau lucrezi deja în domeniul social media, ia-ți laptopul și înscrie-te la acest curs! Aici ai ocazia, alături de alți pasionați la fel ca și tine, să experimentezi scrisul educativ, aici vei afla cum să scrii un text bun de vânzare și vei primi cele mai utile scheme/formule pentru a-ți ușura munca.

Social Media Manager

Formule, scheme, instrumente, tehnici de scriere – sunt doar câteva noțiuni care definesc Școala de Copywriting. Dacă vrei să le ai și tu și să înveți cum să le utilizezi în sfera ta de activitate, te așteptăm la următoarea ediție, care va avea loc pe 25-27-29 Noiembrie.

Înscrie-te acum și profită de cel mai mic preț! https://copywriting.md/

Leave a Reply

Don`t copy text!